صتعت صتعت .

صتعت

کامل کردن فرآیند بازیافت با احتراق

کامل کردن فرآیند بازیافت با احتراق
شرکت پیشرو بازیافت ، همکاری با گروهی از مجتمع های ماهر را انتخاب می کند
4 دقیقه فیلم / 5 دقیقه خوانده می شود
بازیافت بطری به بطری یک فرآیند حلقه بسته است که با تبدیل بطری های پلاستیکی استفاده شده به رزین پلاستیکی برای بطری های جدید ، فضای دفن زباله و مصرف انرژی را حفظ می کند. هنگامی که یک شرکت برجسته بازیافت متوجه شد که می تواند کارخانه خود را با برطرف کردن شکاف هایی در عملیات خود کارآمدتر اداره کند ، تصمیم گرفت با گروهی از مجتمع های ماهر همکاری کند تا راهکاری را بر اساس نرم افزار Ignition HMI / SCADA توسعه دهد.

CarbonLITE Industries یکی از بزرگترین کارخانه های بازیافت پلی اتیلن ترفتالات (PET) بطری به بطری (PET) را در جهان اداره می کند که در ریورساید ، کالیفرنیا واقع شده است. این کارخانه 220000 فوت مربعی سالانه بیش از دو میلیارد بطری پلاستیکی را با استفاده از یک فرآیند شش مرحله ای بازیافت می کند. . بطری های نیم تنی به بطری های تک فشرده می شوند که در آب سوزان شسته شده ، مرتب شده و خرد می شوند. پوسته ها کاملاً شسته ، شستشو ، خشک ، ضد عفونی شده و سپس ذوب می شوند و به شکل گلوله در می آیند که بسته بندی شده و برای تولید کنندگان بطری و سایر مشتریان ارسال می شود.

بستن شکاف های ارتباطی
هنگامی که کارخانه CarbonLITE در سال 2011 افتتاح شد ، سیستم SCADA نصب نشده بود. در حدود دوازده پایانه جداگانه رابط اپراتور (OIT) در طبقه کارخانه وجود دارد و هر کدام نوع متفاوتی از نرم افزار HMI دلتا را توسط فروشنده ای متفاوت اجرا می کردند. OIT ها فقط فرآیندهای محلی خود را نشان می دهند و با یکدیگر ارتباط ندارند.

اطلاعات برای اکثر کارگران کارخانه قابل مشاهده یا دسترسی نبود ، بنابراین هنگامی که یک کارگر باید بداند در منطقه دیگری از کارخانه چه می گذرد ، باید از رادیو استفاده کند یا در آنجا قدم بزند ، که در تاسیساتی با کارکرد بسیار غیر عملی است. مساحت تقریباً معادل چهار زمین فوتبال است.

CarbonLITE این مشکل را با استفاده از نرم افزاری که در یک منطقه اجرا می شد و پخش آن در سراسر کارخانه برای اتحاد همه سیستم های مختلف آن حل کرد. یک سیستم یکپارچه سازی جهانی به نام Trimax Systems از Ignition برای توسعه کنترل های اتوماسیون برای سیستم نوار نقاله جلو و سیستم کنترل از راه دور هنگام کارخانه در حال ساخت استفاده کرده بود. در سال 2012 ، Trimax شرکت را متقاعد کرد که از Ignition برای کل کارخانه استفاده کند.

اگرچه تعدادی دیگر از فروشندگان نرم افزار سعی کردند CarbonLITE را متقاعد کنند تا از محصولات خود برای کل کارخانه استفاده کند ، اما این شرکت در نهایت Ignition را به دلیل عملکرد و هزینه آن انتخاب کرد. برخی در Trimax که درگیر پروژه بودند معتقدند که رابطه آنها با بازیافت کننده نیز یک عامل بوده است.

یک گیاه ، یک سیستم
Trimax از بسته Ignition Works برای ترکیب همه ایستگاه ها ، PLC ها ، دستگاه ها و سیستم های اختصاصی در کارخانه تحت یک راه حل نرم افزاری استفاده کرد. این امر باعث شده است اطلاعات حیاتی در سراسر شرکت قابل مشاهده باشد ، بسیاری از سیستم های موجود در کارخانه قادر به برقراری ارتباط و همکاری با یکدیگر باشند و کارکنان را قادر می سازد تا فرایندها را به طور م runثر اجرا کنند.

 

به گفته برایان رایلی ، مهندس اصلی Trimax Systems در پروژه CarbonLITE ، بزرگترین بخش کار "ترکیب همه چیز در یک سیستم یکپارچه بود ، به طوری که آنها می توانند از چندین مکان به کل کارخانه نگاه کنند." در حال حاضر ، اپراتورها می توانند اطلاعات مربوط به کل کارخانه را از هر رایانه ای در شبکه با جاوا مشاهده کنند. این به اپراتورها این امکان را می دهد که ببینند هر مشکلی در کجا قرار دارد و آنها را عیب یابی می کند.

با استفاده از ماژول Ignition Mobile ، این سیستم در تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی نیز قابل دسترسی است. "این یک ابزار بسیار قدرتمند می شود. رایلی می گوید: مکانیک های تعمیر و نگهداری و اپراتورها و همه می توانند در اطراف کارخانه با داده های زنده واقعی در اطراف آنها قدم بزنند.

Ignition همچنین دید از راه دور را فراهم می کند که به دفتر شرکت اجازه می دهد روند کار را بررسی کرده و شماره ها ، روندها و گزارش ها را مستقیماً دریافت کند.

"هر زمان که بتوانیم نرم افزاری را که قرار است استفاده کنیم انتخاب کنیم ، قطعاً Ignition است. این برای هر کاری که انجام می دهیم عالی است. " - برایان رایلی
مهندس ، سیستم های Trimax

عملکرد بالا با هزینه کم
در مقایسه با سایر بسته های نرم افزاری SCADA ، Ignition به شرکت ها اجازه می دهد تا کاربران زیادی را بدون مجوز افزایش هزینه ها در مجوز خود قرار دهند. "یکی از ویژگی های خوب این سیستم این است که دارای مجوز نامحدود از سرور شما است ، در حالی که با سایر بسته های SCADA مجوز تعداد صندلی ها را دارید. بنابراین شما نه تنها باید بسته توسعه و زمان اجرا را خریداری کنید ، بلکه باید بسته های زمان اجرا را برای هریک از سیستم هایی که نرم افزار SCADA را اجرا می کنند خریداری کنید. باب کیمل ، مهندس Trimax Systems ، توضیح می دهد که چگونه اکثر نرم افزارهای SCADA دارای مجوز هستند.

Ignition همچنین با ارائه تعداد زیادی راننده پیش فرض که معمولاً با سایر نرم افزارهای SCADA همراه نیستند و راه اندازی آنها بسیار پیچیده است ، موجب صرفه جویی در هزینه می شود.

نتایج پروژه برای بو عالی بود

به گفته مدیر سابق عملیات Trimax ، CarbonLITE و Trimax و CarbonLITE از عملکرد جدید راضی هستند. تیم Trimax توانست پروژه را با هزینه بسیار پایانی به اتمام برساند زیرا شامل یک سیستم کاری واحد بود که حاوی برچسب ها و صفحه های زیادی در آن بود.

Trimax Ignition را نرم افزار انتخابی خود می داند. رایلی می گوید که Ignition تمام ابزارهایی را که ما می خواهیم و به آنها نیاز داریم ، و ابزارهایی که زندگی ما را بهتر می کند بدون اضافه کردن عوارض اضافی که نیازی به آنها نیست ، به آنها می دهد. به عنوان مثال ، رایلی الگوهایی را ساخت که بارها و بارها برای این پروژه استفاده کرد. او می گوید: "زمان صرفه جویی در برنامه نویسی در مقایسه با سایر سیستم های HMI فوق العاده است." Trimax حتی می تواند بدون نیاز به مراجعه به سایت ، ارتباطات جدیدی را از راه دور ایجاد کند.

رایلی می گوید: "هر زمان که بتوانیم نرم افزاری را که قرار است استفاده کنیم انتخاب کنیم ، قطعاً Ignition است." "برای هر کاری که انجام می دهیم عالی است."


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۲:۱۵ توسط:شاهان موضوع: نظرات (0)