صتعت صتعت .

صتعت

منبع تغذیه سوپاپ جهانی می شود

منبع تغذیه سوپاپ جهانی می شود
تامین منابع جهانی در بازار دریچه های کنونی کنترل "معمول" است. آیا باید اهمیت دهید؟

برانت پفانتز
امرسون
12 آگوست 2019

شکل 1. اجزای سوپاپ کنترل از چین و سایر کشورها در صورتی که فرآیندهای تولید توسط فروشندگان عمده شیرآلات تأیید و تأیید شود ، کاملاً قابل قبول است. همه تصاویر از راه حل های اتوماسیون Emerson تهیه شده است.
در بسیاری از انواع محصولات در صنایع مختلف ، روش ترکیب اجزای مختلف از منابع مختلف در سراسر جهان یک قاعده است ، نه یک استثنا. آیا این باید نگران کاربر شیر کنترل باشد؟ به عنوان مثال ، هنگامی که یک کاربر نهایی متوجه می شود که چندین قطعه در چین ساخته می شود (شکل 1) ، آیا کاربر باید نگران کیفیت باشد؟

هنگام برخورد با یک فروشنده عمده سوپاپ ، پاسخ "نه" است. وقتی فروشنده چندین کنترل و توازن با تمرکز بر کیفیت محصول دارد تا اطمینان حاصل شود که دریچه های کنترل مطابق dvp 14ss211r قیمت طراحی ، نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری ، ایمن و در چارچوب مقررات زیست محیطی کار می کنند ، جای هیچ گونه شک و تردیدی وجود ندارد.

با این حال ، با وجود چنین تلاش هایی از طرف فروشنده ، یک کاربر سوپاپ کنترل ممکن است در مورد منابع جهانی و کشور مبدا س questionsالاتی داشته باشد. این مقاله چگونه یک فروشنده شیر کنترل اصلی کیفیت محصول را تضمین می کند. بسیاری دیگر از فروشندگان شیر کنترل از روشهای مشابه یا مشابه پیروی می کنند.

مشخصات کیفیت اطمینان جهانی را به ارمغان می آورد
امرسون مشخصات کیفی جامعی را برای دریچه های کنترل فیشر خود اعمال می کند که باید توسط تامین کنندگان ریخته گری های فلزی دارای فشار و سازه رعایت شود. مشخصات کیفیت شامل بیش از ده مورد نیاز است که در زمینه های زیر اعمال می شود:

صلاحیت تامین کننده
روشهای جوشکاری
علامت گذاری بازرسی و آزمایش
آزمایش و نمونه ریخته گری
ریخته گری تولید
گواهی انطباق
صلاحیت تأمین کننده - تامین کنندگان تحت یک فرآیند صلاحیت دقیق قرار می گیرند. این فرایند توانایی یک تامین کننده بالقوه در برآورده ساختن مشخصات مواد و کدها و استانداردهای بین المللی قابل اجرا - و همچنین الزامات خاص مربوط به تولید قطعات را به طور کامل بررسی می کند. در مورد ریخته گری ، هنگامی که یک ریخته گری از مهندسین فیشر ارزیابی انتقادی می کند ، یک ریخته گری "واجد شرایط" تلقی می شود.

ریخته گری باید سابقه صلاحیت توسط یک سازمان بازرسی شخص ثالث را نشان دهد و مطابق با استانداردهای مختلف مانند ISO 9001: 2000 ، ASME ، A2LA ، PED و سایر موارد باشد. باید برنامه کیفیت و همچنین ممیزیهای انجام شده در محل از فرآیندها و روشهای ریخته گری مانند جوشکاری ، عملیات حرارتی و بررسی غیر مخرب را بررسی کند. اثبات اضافی عملکرد با تجزیه و تحلیل ریخته گری آزمایشی برای تأیید رعایت مشخصات تعیین می شود.

روشهای جوشکاری - از جوشکاری در حین تولید و ارتقاء ریخته گری استفاده می شود ، مانند مواردی که نیاز به بررسی رادیوگرافی است. الزامات جوشکاری بیان می کند که مراحل و صلاحیت جوشکار باید دارای استانداردهای ASME بخش IX (یا EN ISO 15614-1 و ISO 9606-1) باشد. به طور مشابه ، هر قسمت از پرکننده جوش باید با مشخصات تجزیه و تحلیل شیمیایی ASME/AWS مطابقت داشته باشد. در اروپا ، رعایت EN499 باید رعایت شود. پرکننده جوش باید دارای شیمی واقعی باشد.

بازرسی و آزمایش علامت گذاری - ریخته گری بدنه شیر دارای علائم (شکل 2) است که ریخته گری ریخته گری را مشخص می کند و کد حرارت را نشان می دهد. هویت مواد نیز معمولاً در قالب گیری روی بدن مانند CC ، CF8M ، CN7M و سایر موارد نشان داده می شود.

چک های ریخته گری-تکنسین های امرسون هر دو بازرسی بصری و آزمایشات مکانیکی را روی ریخته گری های دارای فشار انجام می دهند.

سطوح خارجی و داخلی ریخته گری شده از نظر بی نظمی های غیرقابل قبول از جمله اشک داغ و ترک ، کوچک شدن ، اجزای ماسه ، رگه و دم موش از نظر بصری بررسی می شوند. آزمایش مکانیکی شامل آزمایشdvp 14ss211r قیمت فشار هیدرواستاتیک برای تأیید نشتی قسمتهای نگهدارنده فشار شیر کنترل ، از جمله بدنه و ریخته گری کاپوت می باشد. روش آزمایش شامل یک دستگاه است که حفره هایی را که تحت فشار قرار می گیرند می بندد و سپس جزء را تحت فشار تست پوسته هیدرواستاتیک مناسب مواد و کلاس بدنه سوپاپ قرار می دهد.

ASME B16.34 فشار تست هیدرواستاتیک را برای استفاده در شیرهای فولادی و آلیاژی تعیین می کند. با ضرب فشار کاری در 1.5 و گرد شدن به افزایش بعدی بالاتر از 25 psig محاسبه می شود. هرگونه گریه یا نشتی که از طریق دیوارهای مرز فشار که بخشی از مجموعه سوپاپ هستند ، قابل تشخیص است ، یک دلیل اجباری برای رد است (شکل 3).

مطابقت با این مشخصات و سایر الزامات مربوط به مواد باید تضمین شود.

شکل 2 800
شکل 2. علائم نشان دهنده ریخته گری و مواد بدنه شیر است. این بدنه شیرهای کنترل در ریخته گری مورد تایید امرسون در چین ریخته شد.

میتی

ng مورد نیاز مواد
یکپارچگی و کیفیت ریخته گری سوپاپ با مشخصاتی آغاز می شود که نه تنها برای مواد درجه یک ، بلکه برای موادی که در برنامه های مورد نظر به بهترین وجه کار می کنند نیز آغاز می شود. این الزامات کاربردی شامل استحکام و شکل پذیری و همچنین مقاومت در برابر plc delta 14ss2 قیمت عوامل خاصی از جمله ترکیب سیال کنترل شده ، دمای کار و سرعت جریان است.

به عنوان مثال ، ترکیب شیمیایی باید دقیقاً کنترل شود تا به سطح عملکرد مورد نظر آلیاژ برسد. ریخته گری فولاد کربنی برای دریچه هایی که برای استفاده در نفت و گاز در نظر گرفته شده اند باید توصیه های NACE SP0472 مبنی بر کنترل ترکیب شیمیایی تا کمتر از 0.43٪ معادل کربن را داشته باشند. میزان کربن کمتر جوش پذیری را بهبود می بخشد و احتمال ترک خوردگی ناشی از سولفید هیدروژن را که معمولاً در برنامه های تولید و فرآوری نفت و گاز یافت می شود ، کاهش می دهد.

مثال دیگری از مواد مرتبط با یک کاربرد خاص شامل مواردی است که برای تولید نفت و گاز بالادست تولید می شود. بسیاری از این برنامه ها در مناطق قطبی روسیه و کانادا رخ می دهد. برای این سرویس ، ریخته گری ASME SA 352 Grade LCC است ، در حالی که جعل ها باید ASME SA 350 Grade LF2 را داشته باشند.

بسیاری از محصولات با استفاده جهانی اکنون با مشخصات مواد دوگانه مطابقت دارند تا استانداردهای ASME و اروپایی را برآورده کنند. به عنوان مثال ، ریخته گری های فولادی برای ASME SA216 Grade WCC و EN 10213 Grade 1.0619 مشخص و تأیید شده اند. امرسون اغلب الزامات سختگیرانه خود مانند عملیات حرارتی آلیاژهای نیکل بالا ، ترکیب شیمیایی سختگیرانه یا روشهای جوشکاری خاص را اضافه می کند.

در گذشته ، امرسون مشخصات استاندارد ASTM و ASME را برای دستیابی به سطوح افزایش مقاومت در برابر خوردگی و قابلیت های درجه حرارت بالا که توسط آلیاژهای نیکل بالا ارائه می شود ، تکمیل کرده است. این امر اکنون با مشخصات جدید ASTM A990 انجام می شود که هم به ترکیب مواد و هم به کیفیت می پردازد.

شکل 3 800
شکل 3. اجزای نگهدارنده فشار یک سوپاپ برای ارزیابی یکپارچگی قطعات تحت آزمایش هیدرواستاتیک قرار می گیرند. نشت یا نشت قابل مشاهده از طریق ریخته گری به معنی رد خودکار است.

واجد شرایط بودن یک ریخته گری
به عنوان بخشی از صلاحیت ریخته گری آینده ، امرسون ریخته گری سوپاپ فیشر را بررسی و آزمایش می کند. رادیوگرافی آزمایش غیر مخرب به عنوان یک ابزار نظارت استفاده می شود. ASTM A990 کلاس C نیاز به رادیوگرافی اولین ریخته گری هر الگو دارد. معیار پذیرش برای دسته A ، B و C سطح 3 است. برای دسته های D تا G ، هیچ گونه ترک خوردگی ، اشک داغ یا درج مطابق با ASTM A990 مجاز نیست.

ریخته گری های آلیاژی با نیکل بالا باعث بهبود عملکرد در خدمات خورنده و افزایش درجه حرارت می شود. با این حال ، اگر ریخته گری های نیکل بالا به طور نامناسب آماده شوند ، می توانند مشکلات عمده ای را ایجاد کنند ، از جمله یکپارچگی ضعیف ، جوش پذیری ضعیف و مقاومت در برابر خوردگی کمتر از حد انتظار. برای اجتناب از این مشکلات ریخته گری می توان یک فرآیند سیستماتیک واجد شرایط بودن ریخته گری را دنبال کرد.

ریخته گری باید یک صفحه آزمایش با نیکل با ضخامت 1 اینچ (شکل 4) که مطابق با مشخصات مواد ASTM A990 است ، ریخته شود. ریخته گری به دلیل تفاوت سطح مقطع بین پایه حفره جوش (در مرکز) و ضخامت کلی 1 اینچ صفحه ، مشکل است. سپس حفره صفحه ریخته شده با مواد جوش ترکیب ترکیب شده پر می شود. جوشکار و روش این مرحله باید دارای استانداردهای مشخص شده در بخش IX کد دیگ بخار و فشار کشتی ASME باشد. میله های تست (با ضخامت 3/8 اینچ) از صفحه بریده می شوند و بر روی سنبه 1 اینچی در ASTM A990 به شکل U خم می شوند.

میله ها برای ترک خوردگی در امتداد ناحیه تحت تأثیر حرارت جوش ، ریختن مرز دانه یا مرزهای دندریت از نزدیک مورد بررسی قرار می گیرند. عدم رعایت استانداردهای کیفیت منجر به رد صلاحیت ریخته گری از ملاحظات plc delta 14ss2 قیمت بیشتر می شود. الگوهای ریخته گری باید صرفاً به سرویس آلیاژهای نیکل بالا اختصاص داده شود. استفاده از فولاد کربنی یا الگوی فولاد ضد زنگ به دلیل تفاوت در خواص انجماد غیرقابل قبول است.

نرخ انقباض دروازه ها ، بالابرها و سایر لوازم جانبی می تواند بطور قابل توجهی متفاوت باشد. پس از ایمن سازی تجهیزات الگوی اختصاصی برای هر یک از این اجزا ، ریخته گری های آزمایشی برای هر ترکیب الگو و آلیاژ ریخته می شود. سپس ریخته گری ها رادیوگرافی می شوند.

هدف این است که هرگونه نقص ریخته گری ذاتی - مانند انقباض - که باید با اصلاح تقلب الگو برطرف شود ، آشکار شود.

شکل 4 800
شکل 4. در ارزیابی ریخته گری ، ریخته گری با پرکننده جوش پر می شود ، سپس برش داده می شود تا یک نوار برای آزمایش خم شدن به دست آید.

یک ریخته گری واجد شرایط
امرسون بیش از یک دهه است که از ریخته گری چینی (شکل 5) برای ریختن بدنه دریچه های فیشر استفاده کرده است. پس از بازدید اکتشافی توسط متخصصان تدارکات و تولید ، و پس از یک فرآیند صلاحیت گسترده ، ریخته گری تأیید شد و بدنه سوپاپ و ریخته گری با کیفیت بالا را به سایتهای تولید شیرهای فیشر می رساند.

قیمت پی ال سی دلتا ایرانی برای اطمینان از کیفیت ریخته گری که تولید می کند ، استانداردهای بین المللی را اجرا کرده و گواهینامه دریافت کرده است

برای TUV و CE آلمان ، DNV نروژ ، German Lloyd’s و ABS آمریکایی ، و دارای گواهینامه های بین المللی سیستم کیفیت ISO 9001 و QS -9000.

این ریخته گری سه بار متوالی در نمایشگاه بین المللی ریخته گری ، آهنگری و دیگهای بخار صنعتی پکن مدال طلا دریافت کرده است. این شرکت دو بار جایزه عالی تامین کننده را از امرسون دریافت کرده است.

شکل 5 800
شکل 5. این ریخته گری چینی با تمام مشخصات ریخته گری بدنه سوپاپ مطابقت دارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۸:۳۰ توسط:شاهان موضوع: نظرات (0)