صتعت صتعت .

صتعت

نرم افزارهای PLC و HMI می توانند زمان توسعه اپلیکیشن را کاهش دهند

نرم افزارهای PLC و HMI می توانند زمان توسعه اپلیکیشن را کاهش دهند
23 اکتبر 2015 | اخبار، PLC ها و رایانه های شخصی صنعتی

 

نرم افزار UniLogic که استفاده از آن ساده و بسیار شهودی است، یک محیط برنامه نویسی یکپارچه برای خط UniStream برنده جایزه Unitronics است، کنترلرهای فشرده PLC + HMI با ورودی/خروجی روی برد.

UniLogic شما را قادر می سازد Ladder را کدنویسی کنید، صفحه های HMI و صفحات وب را طراحی کنید، سخت افزار را پیکربندی کنید، ارتباطات را راه اندازی و پیاده سازی کنید، به طور بالقوه زمان توسعه را تا 50 درصد کاهش دهید.

با موقعیتی که دارم، صدها PLC را به معنای واقعی کلمه آزمایش کرده‌ام و هیچ‌کدام سطح قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را مانند Unitronics ارائه نکرده‌اند. پلتفرم جدید Unilogic این و موارد دیگر را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است. نمونه سازی سریع، همراه با پشتیبانی مشتری درجه یک Unitronic، پروژه فعلی ما را واقعاً به یک تجربه شگفت انگیز تبدیل کرده است - پاتریک مولان، تحقیق و توسعه، Fulton Boiler

10 ویژگی برتر Unilogic:

1. طراحی ارگونومیک یکپارچه - همه چیز قابل مشاهده است
همه اجزای برنامه به طور منطقی در "Solution Explorer" سازماندهی شده اند: پیکربندی سخت افزار، توابع نردبان، صفحه نمایش HMI و سرور وب، اقدامات، جداول داده، نمونه برداری داده، و همچنین تمام جنبه های ارتباطات از پیکربندی گرفته تا پیامک و ایمیل. جعبه ابزارهای حساس به زمینه در حین کار تغییر می کنند و فقط گزینه ها و عملکردهای مربوطه را ارائه می دهند.

2. Structs - پایگاه داده برچسب روی استروئیدها
ساختارها گروه هایی از برچسب های داده از انواع مختلف هستند که در یک واحد منطقی واحد سازماندهی شده اند. UniLogic به طور خودکار ساختارها را در طول فرآیند برنامه نویسی ایجاد می کند تا از پیکربندی سخت افزار پشتیبانی کند و از عملکردهای پیچیده مانند ارتباطات و کنترل PID پشتیبانی کند.
قدرت برنامه نویسی خود را با ایجاد ساختارهای خاص برای سرویس دهی به عملکردهای برنامه و استفاده مجدد از آنها در طول برنامه، به خصوص با UDFB ها (بلاک های تابع تعریف شده توسط کاربر) تقویت کنید. یک ساختار را به عنوان داخلی یک UDFB تعریف کنید تا به آن اجازه دهید به عنوان یک عملکرد مستقل عمل کند و در هر پروژه ای مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

3. برنامه نویسی نردبان سرعت
ویرایش نردبان تقریباً بدون خطا است. عمل کشیدن و رها کردن به طور خودکار عناصر را در جای خود می‌چسباند. نرم افزار UniLogic به این معنی است که شما یکبار آن را بنویسید و ساختارهای کدی را ایجاد کنید که می توانند در پروژه ها استفاده شوند. کارایی را از طریق UDFB ها (بلاک های عملکرد تعریف شده توسط کاربر)، عملکردهای مستقلی که برای انجام کارهای خاص ایجاد می کنید، مانند کنترل فر، افزایش دهید.

4. ابزارهای داده قدرت - نمونه‌بردار داده، جداول داده، دستور العمل‌ها
Data Sampler شما را قادر می سازد تا داده های برنامه پویا، مانند مقادیر خروجی را در فواصل زمانی ثابت در فایل های روی کارت SD ضبط کنید. همچنین می توانید نمونه های داده را به عنوان نمودارهای روند در صفحه HMI نشان دهید.
جداول داده ها یک ویژگی منحصر به فرد قدرت Unitronics هستند. شما از آنها برای سازماندهی و دستکاری داده ها از طریق توابع نردبان، ایجاد گزارش های داده، ایجاد و پیاده سازی دستور العمل ها، واردات/صادرات مقادیر از/به اکسل، اجازه وارد کردن/ویرایش داده ها به جداول داده از طریق پانل و موارد دیگر استفاده می کنید.

5. نمایشگرهای زیبای HMI را طراحی کنید – پخش ویدئو
هنگامی که از کتابخانه گرافیکی رایگان UniLogic و ویجت های HMI استفاده می کنید، صفحه های HMI به نظر می رسد که گویی توسط یک گرافیست طراحی شده اند. ویرایشگر ساده HMI از لایه ها، شفافیت تصویر، همپوشانی و چرخش پشتیبانی می کند.
ویجت‌های پخش‌کننده ویدیو و صدا، نمودارها و سنج‌های روند پیچیده برای نمایش مقادیر زمان اجرا و نمایش جدول داده‌ها در جعبه ابزار HMI قابل مشاهده هستند، فقط آنها را بکشید و روی صفحه نمایش خود رها کنید.

6. صفحات وب پیچیده ایجاد کنید
برای طراحی صفحات وب زیبا اصلاً نیازی به دانستن HTML ندارید: رابط کشیدن و رها کردن با ویرایشگر HMI یکسان است و کتابخانه گرافیکی غنی در اختیار شماست. جعبه ابزار صفحه وب، کنترل ها و ابزارک های کاربر را ارائه می دهد، که کاربر نهایی را قادر می سازد تا داده های برنامه را از طریق هر مرورگر وب مشاهده و وارد کند.

7. یک بار آن را بسازید، سپس دوباره استفاده کنید - صرفه جویی در زمان نهایی
UDFB ها، صفحه های HMI و صفحات وب خود را به کتابخانه اضافه کنید. سپس، آن‌ها را در جایی که نیاز دارید بکشید و رها کنید—UniLogic از برچسب‌ها مراقبت می‌کند. می توانید کتابخانه خود را در هر پروژه ای وارد کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

8. زبان: از ایتالیایی به چینی با فشار یک دکمه…
UniLogic از هر زبانی که می توانید تایپ کنید پشتیبانی می کند - از جمله زبان های آسیایی مانند چینی، ژاپنی و کره ای. شما به سادگی متن ترجمه شده را در ترجمه جدول زبان وارد کنید. شما می توانید فوراً زبان HMI را از طریق اقدامات کاربر یا رویدادهای برنامه تغییر دهید.

9. آلارم داخلی - به راحتی ایمنی برنامه را افزایش می دهد
سیستم جامع مدیریت هشدار مطابق با دستورالعمل استاندارد ISA 18.2 برای پیاده سازی، بهره برداری و مدیریت سیستم های هشدار در صنایع فرآیندی طراحی شده است. این سیستم که پیاده‌سازی و کارکرد آسان است، دارای تعدادی ویژگی است که به اپراتورها اجازه می‌دهد هشدارها را شناسایی کرده، آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنند و اقدام کنند.
اینها عبارتند از Alarm Banner که به اپراتورها هشدار می‌دهد، جدول خلاصه هشدار که مدیران را قادر می‌سازد تا هشدارهای فعال را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند، و ویجت نمایشگر وضعیت هشدار HMI، که به اپراتورها اجازه می‌دهد همه هشدارها را مشاهده کنند، وضعیت را بررسی کنند، آنها را غیرفعال کنند و در قفسه بگذارند. و حتی برای وارد کردن نظرات از طریق صفحه کلید مجازی UniStream.
UniS

tream می تواند گزارش هشدار را از طریق FTP صادر کند، آن را به عنوان پیوست ایمیل ارسال کند، یا اپراتور ممکن است آن را مستقیماً از کنترلر از طریق یک DOK کپی کند. هشدارها دارای پشتیبانی کامل چند زبانه هستند.

10. ارتباطات: پیکربندی برنامه نویسی نیست
پیکربندی و پیاده سازی ارتباطات فوق العاده سریع و آسان است. ارتباطات داده UniStream مستقل از Ladder عمل می کند. یک PLC منفرد می‌تواند شامل چندین تعریف برده و همچنین چندین تعریف اصلی باشد.
UniStream می تواند با هر دستگاهی از طریق پشتیبانی plug-and-play برای پروتکل های فیلدباس اصلی مانند MODBUS، CANopen، SNMP، DF1 Slave و EtherNet/IP-به علاوه پیام نویس ارتباط برقرار کند، که ارتباطات داده با دستگاه های خارجی مانند مبدل های فرکانس را امکان پذیر می کند. بارکدخوان ها و چاپگرها از طریق هر پروتکل اترنت، CANbus یا سریال شخص ثالث. UniStream همچنین از CAN Layer 2، FTP Client/Server، SMS، ایمیل و ارتباطات از طریق مودم GSM/GPRS پشتیبانی می کند.
UniStream متصل می شود: از راه دور به داده های خود دسترسی داشته باشید پشتیبانی VNC به شما امکان می دهد از طریق رایانه شخصی، تلفن همراه یا رایانه لوحی به کنترل کننده های UniStream دسترسی داشته باشید. وب سرور داخلی نیز نظارت از راه دور برنامه و ویرایش داده ها را فعال می کند.

UniLogic، مانند همه نرم افزارها و ابزارهای Unitronics، از جمله به روز رسانی، ممکن است از وب سایت Unitronics به صورت رایگان دانلود شود. علاوه بر این، خط مشی استاندارد مراقبت از مشتری Unitronics به شما امکان می دهد از پشتیبانی فنی شخصی سازی شده و همچنین مشارکت نامحدود در انجمن پشتیبانی فنی بسیار فعال و تعدیل شده Unitronics بهره مند شوید.

UniStream نسل جدیدی از کنترلرهای PLC + HMI است که نتیجه بیش از 20 سال تجربه توسعه PLC همراه با قوی ترین روندهای اتوماسیون امروزی است. برنامه های کنترلی شما از ماژولار بودن منحصر به فرد UniStream بهره می برند، از جمله:

• پردازنده‌های قدرتمند و دوگانه—که به زمان اسکن سریع‌تر، تا 2048 ورودی/خروجی و بیش از 2 مگابایت حافظه عملوند ترجمه می‌شوند.

• پنل های لمسی HMI با کیفیت بالا در ابعاد مختلف – همراه با ویرایشگر HMI103bq با کاربری آسان برای طراحی نمایشگر زیبا.

• I/Oهای پیچیده و با صرفه جویی در فضا—نصب بدون زحمت محلی و از راه دور I/O.

ساده یا پیچیده، در مقیاس بزرگ یا کوچک، می‌توانید UniStream را متناسب با نیازهای برنامه دقیق خود تنظیم کنید: پانل HMI مورد نظر خود را انتخاب کنید، یک CPU را در پشت آن بچسبانید، و سپس ورودی/خروجی را برای ایجاد یک کنترلر همه کاره جمع‌وجور ببندید. .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۳:۳۷ توسط:شاهان موضوع: نظرات (0)